Érdekes helyzet

2013.02.18. 21:35

Hál' égnek még mindig nem olvassa ezt senki se így azt írok amit akarok.

Szóval, a helyzet változatlan. Inkább úgy mondanám, hogy csak rosszabb lett. 
Kezdjük ott, hogy Zsvel nagyon csúnyán összevesztünk. Sose vesztünk még ennyire össze. Olyanokat mondtunk egymásnak amiket nem szabadna. De ami megtörtént az megtörtént. Nem tudok ezen változtatni. Nem nagyon beszélgetünk már. Van, hogy 1-2 napig nem is hallunk egymás felől. Fura azok után, hogy napi kapcsolatban voltunk. Ha megbeszélgetünk akkor rögtön vitába torkollik az egész és sírás lesz csak a vége. Megváltozott valami. Nem értem, hogy mi. Egy perc alatt minden szerte foszlott ami jó volt. Semmi sem olyan, mint azelőtt volt. Nem tudom miről beszélgessünk vagy hogy mit mondjak és meg ne bántsam...
Talán egyszer majd megint normalizálódik a helyzet. Remélem. Szar egyedül. Nagyon szar. Nem értem, hogy mi volt ez a Pál fordulás, de már nem is érdekel. Saját magamnak köszönhetem, de ez se érdekel már.

Zsvel megpróbálunk normálisan beszélgetni és megbeszéltünk egy találkozót a hétre. Kíváncsian várom, hogy mi lesz belőle. Semmi jóra nem számítok. Attól tartok, hogy vagy kínos csönd lesz vagy csak a jó pofizás.  

Mint kiderült komoly depresszióban szenvedek. Orvossal is beszéltem már, azonnali terápiát javasolt. Nem megyek orvoshoz. Nincs se pénzem és nem is érdekel. Baromság ez az egész. Úgy is egyedül fogok megöregedni, ezen nem lehet változtatni. Max majd lesz valami birka aki tisztán sajnálatból és kényelemből velem lesz azt kész. Nem fognak szeretni, úgy igazán. 

Szar az egész életem. Nem szeretem. Nem szeretek élni se már. Sose mondtam ilyet, de nem szeretek élni. Mindenben és mindenkiben csak a negatívat és a rosszat látom. Lassan senkiben se fogok bízni. Kétkedek. Sose voltam ilyen. Kezdek gonosz és bunkó lenni. Bunkón válaszolók és beszólogatok mindenkinek. Pedig lehet, hogy ez csak egy védekezés...

Érdekes az élet barátok és Zs nélkül. Úgy is mondhatnám, hogy fura. Nincs aki szeressen és törődjön velem. 

Hja és a legjobb, hogy a nő gyűlöletem csak erősödik. Véleményem szerint az összes kurva. 

A bejegyzés trackback címe:

https://gondolataimeserzeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr185087745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Liababa 2013.04.27. 23:13:28

Nem mind kurva. Pl. én sem:)

lalikrisz 2013.04.28. 08:02:27

Biztos vannak kivételek.
süti beállítások módosítása