Cím nélkül

2013.05.25. 17:30

Néha eltűnődöm azon, hogy mi értelme az életnek.

Vannak emberek akik boldogok és vannak akik nem. Valaki pedig e két állapot között sínylődik. Épp úgy mint Én. 

Mondjuk Én már rájöttem, hogy szeretek magamnak fájdalmat okozni. Én is kereshetném mások társaságát (volt kollégák, iskolás barátok vagy rég nem látott haverok) és nem csak arra várhatnék, hogy Ők keressenek engem. De megmondom őszintén senkire se vagyok kíváncsi. De tényleg. Néha úgy érzem, hogy jó lenne sok barát és barátnő. De minek? Az emberek érdekből vannak egymással, nem más miatt. Ez kicsit durva így kimondva, de ez tényleg így van. 

Eddig azt hittem, hogy szükségem van valakire aki támogat. Most már rájöttem, hogy nincs. Jól érzem magam egyedül. Nincsenek kötöttségek, kötelező körök. Egyedül voltam moziban és jó volt. Nagyon jó volt. Senki se mondta, hogy hideg van-meleg van-éhes-szomjas-pisilni kell semmit. Jól éreztem magam. 

És rájöttem, hogy amint lesz lehetőségem és ha véletlenül valami csoda folytán megtartanak a mostani állásomban ősszel is, akkor veszek egy autót és soha többé nem fogok senkihez se kötődni. 

AUTÓ = SZABADSÁG

Igen, erre van szükségem, szabadságra. Most már nem mondom, hogy ha lenne kivel menni, ha lenni kivel csinálni vagy ha lenne kivel kipróbálni akkor. Nem. Egyedül minden jobb.Aztán, ha úgy hozza a sors, hogy az itthon ülésnek meg lesz az ára és erre vetődik valami némber akinek ki tudja milyen előélete van, akkor legyen. 

Élvezem a munkám, élvezem a minden napok rohanását és a hétvégék semmit tevését. Ez kell nekem. 

Azt mondják MAMA HOTEL amiben élek. Mert kiszolgálnak és nem kell magamról gondoskodni. De nem is akarok. Ha kiejtek valamit a számon akkor azt megveszem és nem azon agyalok, hogy most lesz-e még pénzem a hónap végén kajára. 

Nem léptem a változás útjára, félre ne értse senki se. Inkább úgy mondanám, hogy elfogadtam a sorsomat és megpróbálom élvezni, hogy nincsenek kötöttségeim.

És csak szánni tudom azokat a korombelieket akik esküvőt terveznek, családot és gyerekeket. 

A bejegyzés trackback címe:

https://gondolataimeserzeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr905317768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sangel 2013.05.28. 13:41:20

Nah haladás! Csak így tovább.

Emlékeztetnélek arra, hogy nem kell azért teljesen feladni az emberi közelséget.

Csak gondolj bele. Nem is olyan rég még azon voltál a legjobban ki, hogy nem volt munkád.. Most meg viszonylag elég régóta melózol.

Ugyanígy lesz majd a társaséletben is. Higgy nekem!
Nem leszel Te remete ;)

lalikrisz 2013.05.28. 21:08:57

Kösz a biztatást.

Munkám még kb. 4 hónapig van utána megint nincs.

Most se érzem jól magam. De ez van. Meg kell békélnem azzal a tudattal, hogy vagy kihasználnak vagy számba se vesznek.

Sangel 2013.06.03. 15:09:50

Nah ne rontsd el a javulást! Csak fel a fejjel :D Hidd el minden szépen sorban össze fog jönni!
süti beállítások módosítása