Napos oldal

2013.05.30. 21:52

Most néztem meg a 'Napos oldal' című filmet.

Az ilyen filmeket szeretem. Hogy is mondjam? Talán ez a film a legjobb azok közül amiket idén láttam. 

Rájöttem. Rájöttem, hogy mi az ami fontos.

Minden ember a társát keresi. Minden ember a tökéletes társat keresi. De mit jelent az, hogy tökéletes? Tökéletes mert okos, izmos, duci, nagy a melle, szép a szeme vagy talán tetszik a hangja?
Erre a kérdésre nem tudom a választ, de a film alapján egy valamit le tudtam szűrni. 

NEM a tökéletes párt kell keresni. A kompatibilist, veled legyen kompatibilis. Tudja elviselni a dilieidet és talán még épp ezért szeressen. Legyetek kompatibilisek. Lehet, hogy nem lesz szerelem első látásra, de amikor az ember azt érzi, hogy igen szeretem a másikat. Minden kicsi kis hülyeségével és idegesítő szokásával el tudom viselni, nah akkor megtaláltad a párod. És reméld, hogy ő is ugyan így vélekedik. 

Ajánlani tudom csak a filmet mindenkinek. Szórakoztató, de mégis elgondolkodtató. Nem az a nyáltól csöpögő gusztustalan romantikus szemét amit manapság a lányok/nők néznek. Ez igen is egy jó film. Jó szereplőkkel.

Tetszett. Nagyon tetszett. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gondolataimeserzeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr85336668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása